Tuesday, March 14

hmm..say wat u want. i seem to fall for this song..ntah la tak tau kenapa...if korang tertanya2 kenapa aku susah payah letak lirik for each song aku play is cos, aku nak krg hayati seni kata of the song...as i noe some will say, "feeling sak" or "jiwa rentak"..haha!! so if u bace lirik, u will find the beauty of the song..Long Live Song-writer..credit ar sikit kat drg...*lol* i love the song but not the person who sang it. Still.

*******************************************************

SIAPA AKU DISISIMU.

Hembusan angin bagai membawa berita
Berita yang mengecewakan ku
Apa yang terjadi bukan yang ku impikan
Namun ku tabahkan hati ini

Sayangku..ku tahu kau tak ingin begini
Tapi kau sanggup lakukannya
Betapa hatiku hancur musnah berderaian
Tidak seorang pun yang memahami
Hati dan perasaanku

Kerna cintaimu ku jadi begini
Kerna sayangkan mu ku telan semua
Betapa hebatnya kau di hati ini
Kenapa kau tak pernah fikirkan aku (hatiku)
Kenapa si dia jadi pilihanmu
Ku sedar siapa diriku di sisimu (hatimu)
Di sisimu…

Ku harap suatu hari kau kan mengerti kasih
Siapa diriku di sisimu
Pengorbananku bagai tak pernah dihargai
Ia bagai angin yang berlalu

***********************************************************

meaningfulkan e lyrics?? well, up to individuals ar. neway, tadi me, Ice & Fizah went out after werk..gi makan LJS den lepak2 kat tangga marina square. talk about everythin under the sun... took picture2...oh btw, ade incident kelakar kat LJS wen i complain of ma tasteless Pepsi..tapi lau crita kat sini tak kelakar, so Ice & Fizah, krg ketawa sendiri jer ar..


reali had fun sak..neway thanx to Helmi for allowing me to go lepak..LOL. 1 day kiter kuar lagi aite...

fuhh! lupa aku..ade ker patut korang kater aku FIFI yg dlm crita DIA tu...evil nye...!! but then again, ok jugak tu...haha!! i try to find her pix tapi tak jumpa....hmmm...

kk la..nak cleep. besok kene bangun ciang..nak giiiiiii ermm.....ada ah!! hehehe...

muacks2 to all,

~rini~

No comments:

Post a Comment